Tuesday, June 1, 2010

Cloudy with a Chance of Meatballs...



Haha... Selama aku semester 4, Angah, Kawan Baik aku dah tengok citer ni dah habis lama dah. Dia dah khatam citer ni dah lama sangat. Aku plak baru hari ni khatam citer ni selepas beberapa kali tangguh untuk tengok citer ni. Bila tgk citer ni, separuh tutup, separuh tutup. Haha... Adeish... Bila nak abish???!

Citer ni Kat and Angah ckp, pasal makan. Aku ni dah la tak baper ske makan, tambah lak citer pasal makan. Muahaha... Memang buat bodoh jew la. Tak suka makan ke Nurul ni??? Hmm...Nak diikutkan aku ni HANTU JUNK FOOD! Haha.... Aku gler BIG MAC,McD, Snack Plate,KFC bukan snake plate,ok? Haha...Chicken Chop and COKE! Haha... My Fav!

Citer ni , pasal seorang inventor atau nama saintifiknyer pencipta nama Flint Lockwood yg tinggal di Swallow Falls. Dulu, diorang ni semua selalu makan sardine. Semua berasaskan sardine. Tak de satu makanan pun yang lain. Semuanya SARDINE!!! So, Flint ni invent la satu mende nama Flintsuflicartor. If tak silap aku la. Haha... Dia cipta satu mesin yang mana, mesin tu dapat tunaikan apa saja jenis makanan yang kita nak. Just type what do you want to it into the machine and “POFF”! It will sent to you through the rain! Amazing rite? Haha... Dah nama pun citer kartun.

So, seorang wartawan perempuan ni nama dia Sam Sparkles, dia ni ditugaskan untuk membuatkan liputan pasal hujan makanan ni dan mulalah perkenalan antara Sam and Flint. Nak tau lebih lanjut, tontonlah cite ni,Ok? “CLOUDY WITH A CHANCE OF MEATBALLS”. Pasti korang enjoy citer ni coz citer ni makanan dye memang nampak real.

Best r if bley makan! Bukan citer pasal makan jew,tau? Dia ada citer pasal kekeluargaan hubungan antara bapa dan anak, kengkawan, pengkhianatan, semangat setiakawan, setia and mcm2 lagi. Pendek kata citer ni banyak morale value dia. Bkn sekadar tontonan kosong ja,tau? Haha....

NURUL SYAZWANI BT SOHAHUDDIN
MONDAY_24/5/10-5:29AM

No comments:

Post a Comment