Thursday, March 11, 2010

Surat ketiga buatmu, Aizat…

Assalamualaikum Aizat…

Aizat, Aizat nak tau hari ni, lpas Wani tulis surat kedua utk Aizat, Wani tengok citer The Notebook lakonan Ryan Gosling and Rachel McAdam. OMG! This is the BEST MOVIE I EVER WATCH IN MY WHOLE LIFE. I think you should watch it too. If Aizat nak novel dye pun, Wani ada. Citer dye mcm ni, Wani juz review skit utk Aizat,k? Mula2 cerita dye start kat kawasan sekitar Seabrook, USA kat umah orang tua2. Cerita dye ada seorang lelaki tua ni dye kenalkan nama dye sbgai DUKE, dye ni ske bercerita pada seorang perempuan ni nama dye ALLIE CALHOUN. So, DUKE tu pun start la cite kat ALLIE tu, kisah 2 orang teenagers nama NOAH and ALLIE. Last2, cite punya cite, uper2nyer NOAH AND ALLIE tu adalah DUKE and ALLIE CALHOUN. Duke ni sentiasa cerita kat Allie coz Allie ni sakit Alzheimer. Huhu… Sedih gler citer tu Aizat. Nanti bila Allie tu ingat, dye akan peluk and said I Love You kat Noah but later, Allie akan lpe balik coz dye ada sakit Alzheimer tu then she will rejected him again and again like she had done before.

OMG! Betapa sabarnya Noah tu sampai mati, dye still setia with her wife even though wife dye sakit. I really hope that you will be like him ,Aizat. I want you to tell me story like what Noah’s did to Allie. Wani takut Aizat, Wani takut if Wani hilang ingatan and tak ingat siapa Aizat and our story even though we were only friends before. I want you to love me like Noah’s did to Allie and I want to be like Allie who loves you forever, married you, have kids with you, living with until the death do us part, Sayang. I Love You, Aizat. I want to die by ur side. Wani nak mati disisi Aizat and lalui hari2 tua kita bersama. Tapi semua itu mungkinkah akan berlaku???

Nurul Syazwani (Wanie)
11/03/2010-Thursday_1:09AM

No comments:

Post a Comment