Wednesday, April 7, 2010

Surat Kesepuluh untukmu Aizat



Assalamualaikum Jat,

Hari ni Wani 7/4/2010,Rabu, Wani buat presentation BEL. Alhamdulillah… Semuanya berjalan lancar. Sebenarnya, Jat, Wani pun tak tau nak cerita macam mana. Hati Wani memang memerlukan seseorang untuk pujuk rajuk dihati ini. Wani dah letih dengan semua yang berlaku di sekeliling Wani. Apa yang Wani tau, Wani teramat2 memerlukan Jat disisi Wani. Wani dah makin benci dengan sikap sesetengah orang disekeliling Wani. Depa buat Wani mcm apa ja. Depa layan Wani mcm Wani ni tak dak perasaan, tak dak hati. Kesabaran Wani ada tahapnya, Jat. Wani cuba control da situation happened but in the end, Wani yang makan hati, yang sakit, yang terluka, yang hancur and everything. Ikut hati, Wani nak lari sejauh mungkin nak bawa hati yang terluka sangat2 ni tapi kemana lagi Wani boleh lari???

Ke utara, selatan, timur or barat??? Wani hanya mampu kuatkan hati and menangis seboleh2nya dengan harapan everything gonna be okay. Setiap hari, Wani berdoa yang terbaik untuk diri ini dan hope semuanya berjalan lancar. Wani tau semua tu ujian, ALLAH bagi ujian pada kita coz ALLAH sayang pada kita. ALLAH MAHA MENYAYANGI. Wani perlu kuatkan, Jat?

Wani harap yang Jat akan sentiasa menyokong Wani and selalu menyokong Wani. Wani harap sangat2. Coz Jat adalah semangat Wani. Ur my everything to me. Biaq 10 ribu orang menyakiti hati Wani, Wani sanggup hadapi. Jangan Aizat yang seorang yang menyakiti hati Wani, Wani akan mati. Aizat dunia Wani, nyawa Wani, semangat Wani and jiwa Wani. Jika Aizat hilang or sakiti Wani, Wani pun tak tau apa akan jadi pada Wani, Aizat.

Wani takut, Wani mati. Wani takut, Wani tak mampu nak teruskan hidup lagi, Aizat. So, Wani harap sangat, Aizat jangan tinggalkan Wani and jangan sesekali buang Wani dari hidup Aizat. Wani merayu sangat. Mungkin Wani nampak terdesak sangat. Tapi hanya untuk Aizat. Wani hanya terdesak pada AIZAT! Bukan dengan lelaki lain. Wani dapatkan rasakan yang masa Wani and Aizat dah begitu suntuk sangat2. Itu yang menyebabkan Wani jadi terdesak.

Wani pun tak tau apa yang terjadi, tapi itulah hakikatnya….

PS I Love You

Nurul Syazwani Bt Sohahuddin
7 April 2010-13:33PM_Wednesday

No comments:

Post a Comment